מדריך לנהגי ג'יפים במדבר יהודה

 

המדבר היבשתי והמרהיב שבלב מדינת ישראל מציג את אזוריו הייחודיים, צמחיה ובעלי החיים המגוונים. בשולי המדבר הגדול, לפגוש גיאיות מופלאים, פסלים טבעיים של תלים והרים ,חיות הבר ועופות מגוונים. הצמחייה הייחודית מתאימה על הרי החול ובקעי הסלע המרשימים. שילוב, חיות פראיות כמו קרקלים ושפנים משתוללות באזור, מוסיפות לתמונה הבלתי רגילה.

הנחלים המוסתרים במדבר יהודה הם אחד מגנים טבעיים וטבעיים באזור. ממקום שמסתיר אותם, שצף  המים בשיטפונות כחופי מסלעים, והנוף המופלא שנשמר בתמונות ישפיע עליכם עמוקות.

המדבר הוא אתגר מרתק, אך גם מקרין בחובו סיכונים רבים . בעונת הקיץ, חשוב להתמודד עם חום קיץ החמים וקרינת השמש החמורה. יש לצרוך מספיק מים , ולהתרחק מהאזורים הסלעיים החמים. בנוסף, הפתאומיות עשויות להוות איום, לכן יש לנהוג רק בשבילים מסומנים ולהימנע ממסעות בפרקי זמן שאנים מתאימים לתנאיי האזור .

טיול בג’יפ במדבר יש בצבע עם  שלל הנחיות החשובות המצילות חיים . מומלץ מאוד לצאת עם שני  רכבי שטח , כדי לעזור במקרי חילוץ. נכון לצייד ציוד חיוני כמו ערכת עזרה ראשונה, מפות מעודכנות וציוד תקשורת.

כמדריך מקצועי אני ממליץ בחום על אתר “לנוע בשטח” ( https://off-road-tours4u.com/ ). האתר מציע טיולי שטח  במדבר יהודה, תחת הנחייתם של מומחים בתחום וכאלה שיכולים להתאים את הטיול לגרום להנאת ומענה בכל מצב. המדריכים יכולים להתמודד עם המדבר בצורה בטוחה ונעימה כך תתרשמו מכל פרטיו המרהיבים ויופיו המשגע והכי חשוב לחזור הביתה בשלום .

ברוכים הבאים לאתר לנוע בשטח -קהילת הג'יפאים הגדולה בישראל !

נעים להכיר אותך! הירשם כדי לקבל תוכן מדהים בתיבת הדואר

אנחנו לא ספאם! קרא את מדיניות הפרטיות שלנו privacy policy .

לנרשמים חדשים 50% הנחה ל-2 מוצרים בחנות האתר המבצע עד לתאריך 27.3.24 קופון : 5

קישור לאתר https://off-road-tours4u.com/

כתיבת תגובה

כלי נגישות

לגלות עוד מהאתר offroadtours4ucom

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא